FANDOM

Cizí postava
Zurkhen Černý
Rasa: Drakočlověk
Pohlaví: muž
Povolání: stratég
Postava: arvedanská
Rok narození: -4011 až -721
Místo narození: *Modrý měsíc/ +Lendor
Příslušnost: Dračí letka
Výskyt: Krajiny za obzorem
Asterion

Zurkhen Černý Citát: Životnost celé mé říše záleží na jediné řece, to pomyšlení mi někdy nedá spát.

Je synem vysokého elfa a arvedanky. Jako mladý žil na Modrém měsíci jeho rodiče však zabili střírbné pumy, dítko zachránili modří vlci. Od modrých vlků se dostal ke Kharu Démonovi který jej vzal pod svou ochranou ruku. Čímž si Khar zasloužil chlapcovu loajalitu. Když pak Khar chtěl vyzkoušet tvorbu drakolidí Zurkhen byl jasnou volbou. Zurkhen se tak stal prvním z drakočlověkem, které Khar stvořil. Díky proměně a mutaci se mohl měnit v černého draka. Zurkhen byl vždy loajální vůči Kharovi a byl mu plně oddán. Proto mu též Khar svěřil správu nad jeho Kharovi državy za doby své nepřítomnosti v přírodní úrovni. Tuto úlohu Zurkhen plnil jak nejlépe mohl. Zurkhen Černý byl také jedním z nejmocnějších rituálních mágů všech dob. Shromažďoval okolo sebe všechny magiky klonící se k temné straně a s jejich pomocí prováděl temné rituály. V městě Rawlion měl své sídlo. Zurkhen byl zakladatelem tak zvané dračí letky. Pod jeho vedením tak vznikla snad nejsilnější bojová jednotka Asterionu. Ta byla tvořena mnoha temnými draky, kteří se za tu dobu na Asterionu zrodili. Odkaz dračí letky žije ještě dnes, a však jsou to jen trosky. Většina draků již zemřela stářím, v boji nebo dračí letku jako takovou zatratili, ostatní čekají než budou znovu povoláni do bitvy. Zurkhen měl i svého úhlavního nepřítele, tím byla Ugrien. Smrt mu však tato černá dračice nepřinesla, přinesl mu ji půlelf Erlam a jeho družina v dobách, kdy Zurkhen pobýval na Lendoru. Jeho vlastní zbraní Skřetí zlobou mu způsobil neléčitelné smrtonosné rány.

(poznámka: datum narození je zde myšleno zrození Zurkhena jako drakočlvěka. Narodil se ještě o něco dříve. )