FANDOM

Asterionský modul
Vzestup temných bohů
Mod04
Vydaný v pořadí jako: čtvrtý
Včetně hlavních modulů: pátý
Užívaná zkratka: VTB
Rok vydání: 2001
Asterion

Vzestup temných bohů je druhý tématický asterionský modul.

Tento tematický modul se zaměřuje na podrobný popis bohů a jejich kněžských služebníků. Jsou zde popsáni všichni bohové Sedmnáctky (tedy základního panteonu, ke kterému se lidé na Asterionu modlí) i Temné desítky (což je právě ona nová rostoucí síla, povolaná temným pánem a hodlající si vydobýt své místo na slunci) a navíc ještě několik dalších bohů stojících zcela mimo oba tábory. U každého boha naleznete popis jeho minulosti i náčrt budoucnosti, popis jeho povahy, atributů i sféry, o kterou se stará, a také popis jeho církve a kněžích. Jak se oblékají? Jak vypadají jejich chrámy, jak jsou prospěšní lidem a jak slouží svému bohu? Právě na tyto otázky dává modul odpověď. Dozvíte se také, proč se vlastně bohové stali bohy, proč se Khar Démon stal Démonem, nebo jaký byl osud dávných a krutých korullských božstev.

Součástí modulu je i další díl Klíče bytostí astrálních aneb Průvodce lovce přízraků po stvořeních Světa Stínového, tentokrát věnovaný průvodcům božích služebníků, a dobrodužství Potřeba boha. [1]

Externí odkazy Editovat

Modul lze zakoupit v E-shopu nakladatelství Altar.

Ukázky z modulu naleznete na oficiální stránce asterionrpg.cz

[1] oficiální anotace ALTARU