FANDOM

Umrlčí království je říše Vieena Nekromanta, kde život a smrt získávají úplně nový význam a rozměr. Království je domovem nekromantů, jejich laboratoří a mauzoleí a samozřejmě jejich výtvorů - nemrtvých.

Historie Editovat

Říše byla založena roku -289 Vieenem Nekromantem na jižním úpatí Bílých hor. Koncem třetího století před královským letopočtem začaly první nájezdy nemrtvých do Říše slepých bohů. Barbaři na tyto výpady odpověděli ničivou odvetou, která má za následek takřka absolutní destrukci nekromantického království. Začátkem letopočtu byl založen Sarindar a započaly první potyčky na hranicích s Kharovou říší. Roku 325 se Vieen neúspěšně pokusil dobýt Braghinu.

Součastnost Editovat

Umrlčí království je neustále sužováno přírodními katastrofami a je jen otázkou času, kdy bude celá říše pro nekromanty zcela nebyvatelná. Z tohoto důvodu probíhají pokusy o založení nového království v nedostupných částech Tary.

Budoucnost Editovat

Roku 860 se výpravě pod vedením Coriven podaří v Nekonečných horách založit nové zatím zcela utajené Umrlčí království. O pět let později bude během obrovského kataklyzmatu zničena celá původní Vieenova říše.

Další informace Editovat

V čele říše stojí Vieen Nekromant společně s Moartou - Radou mocných nad smrtí, ve které jsou zastoupeni mistři všech nekromantických frakcí.

Velmi důležitá nejen pro nábor nových členů do řad nekromantů je prodloužená ruka Umrlčího království nekromantická hanza, která působí ve většině civilizovaných městech Asterionu.

Zmínky a informace Editovat

Kanonické

Čas temna, str. 99

Nemrtví a světlonoši, od str. 7