FANDOM

Myšlenková bytost
Požírač duší
Vyvolávací emoce: nenávist + strach
Výskyt: NSKBA, s.14
Asterion

Popis Editovat

Všechny nestvůry, které řadíme mezi nemrtvé, svým působením v přírodní úrovni vlastně narušují řád světa, jelikož se zde nemají vůbec vyskytovat. Pro požírače duší platí toto pravidlo dvojnásob. Této kreatuře nestačí zabíjet na potkání a šířit emoce strachu a nenávisti, tolik typické pro svůj rod. Své schopnosti ještě zesiluje tím, že svým obětem sežere duši, jež pak nemůže odejít do astrálního světa a dokonce ani mrtvého nelze přivést zpět k životu. Požírač duší má humanoidní tělo něco přes jeden a tři čtvrtě metru vysoké, poměrně štíhlé a na první pohled slabé. Jeho kůže má nezdravě zelenou barvu, na prstech mu vyrůstají asi pěticentimetrové drápy. Hlava je větší než u průměrného člověka, vyrůstají na ní černé vlasy a velké špičaté uši. V odpudivém obličeji dominují velké oči zářící jedovatě zeleným světlem, ústa jsou plná ostrých špičatých zubů. Tělesná slabost je jen zdánlivá, ve skutečnosti má požírač neskutečnou sílu, je velmi obratný a mnohem rychlejší než většina lidí. Po proniknutí do přírodní úrovně se musí spoléhat pouze na své zuby a drápy, po zabití prvního protivníka však sežráním jeho duše získává také všechny jeho vědomosti a schopnosti. Například po smrti bojovníka bude požírač umět bojovat se všemi druhy zbraní, které ovládala jeho oběť, zabitím kouzelníka získá schopnost ovládat magickou energii a sesílat různá kouzla. Čím déle se požírač duší vyskytuje v přírodní úrovni, tím větší jsou jeho schopnosti i síla, tím těžší je souboj s ním. A tím více potřebuje zabíjet, aby měl dost energie potřebné k setrvání v této úrovni. Po zabití této stvůry jsou všechny duše, které věznila ve svém těle, uvolněny a mohou se vydat do astrálního světa.