FANDOM

Les padajících stínů je rozlehlý souvislý hvozd v centrální Taře, součást tzv. Obřího hvozdu.

Historie Editovat

Les padajících stínů byl za arvedanů součástí Ellionského a z menší části i Torenského knížectví. V Ellionském knížectví tvořil vlastní tzv. Lesní provincii s centrem v Gariponu. Velká část lesa byla autonomním územím pod správou dryád. Po pádu Devíti knížectví se celá oblast dostala pod vládu Kharovy říše. Postupem lendorské kolonizace Tary v 8. a 9. století královského letopočtu se vojska Kharových držav stáhla na jihovýchodní okraj lesa.

Současnost Editovat

Nyní je Les padajících stínů jedním velkým válečným polem. Malé, často námezdné, oddíly (tzv. komanda) zde vedou záškodnickou a partyzánskou válku. Na území si činí mocenské nároky jak Horské císařství, tak trpaslíci z Begondu a Seliaku, svobodné město Minkor, Plavena, Taros i Kharova říše. Do dění v oblasti zasahují také elfové z Červeného lesa. V Lese padajících stínů stále žijí i dryády, které se snaží udržet svou nezávislost a vyhnat ze své domoviny všechny okupanty.

Významná místa Editovat

Garipon, Světlokaz, Pětivěží, Zahrada snů, Císařský vrch, Minkor, Březno, Mostovka, Bagadžimbiri, Vysoký roh, Taros