FANDOM

Myšlenková bytost
Gal’hwata
Vyvolávací emoce:  ???
Výskyt: PPKBA, s.15
Asterion

Popis Editovat

Na první pohled tato bytost připomíná jedno z majestátních zvířat, která se potulují v teplejších oblastech Asterionu. Vypadá totiž jako slon. I gal'hwata je obrovsky, má čtyři nohy připomínající kamenné pilíře. Hlavu mu zdobí dvě velké uši, kterými mává, jako by se ochlazoval. Mezi rozložitými kly mu vyrůstá dlouhý chobot, jenž mu ale neslouží ke krmení, spíše k uchopování předmětů a manipulaci s nimi. Po stranách hlavy má umístěna malá, ale bystrá očka, v nichž se odráží nečekaná moudrost. Od obyčejného slona se gal'hwata liší třemi věcmi. Jednak je ještě o něco větší. I když jsou sloni opravdu obrovská zvířata, tyto myšlenkové bytosti nad nimi mají navrch. Dále je gal'hwata mnohem moudřejší. I o slonech se říká, že jsou to velmi moudrá zvířata obrovskou pamětí. Ale žádný slon na vás nezačne mluvit, a to ještě pomocí hádanek a náznaků tak obratně skrytých, že jen ti nejchytřejší z lidí pochopí, co jim tato bytost chtěla sdělit. Třetí věc, kterou se gal'hwata liší od svých zvířecích příbuzných je srst. Jejich tělo je totiž hustě pokryto až patnáct centimetrů dlouhými chlupy hnědé barvy. Je to poněkud nezvyklé u tvora, pro nějž se vžil název pouštní slon, ale je to tak. Vypadá to, jakoby v tom byl určitý záměr. Žádné zvíře s tak hustou srstí by v poušti přežít nemohlo, takže gal'hwata tím dává jasně najevo, že je všechno, jen ne obyčejný.