FANDOM

Dryády jsou zvláštní asterionská rasa, která je tvořena jen ženským pohlavím.

Vzhled Editovat

Dryády trochu připomínají elfí dívky - jsou totiž stejně líbezné. Vzrůstem jsou menší než lidé, avšak mají větší výdrž a jsou hbitější. Pokožku mají jemně hnědou, vlasy a oči tmavě zelené. Nenosí žádné oblečení, jen do vlasů si zaplétají květy či ptačí pera.

Historie Editovat

Dryády jsou pravděpodobně jednou z nejstarsších ras. Podle jejich vlastní pověsti vzešli elfové ze spojení dryády a sala země a pravděpodobě to byly dryády, kdo naučil ostatní rasy tajemstvím druidismu. Dlouhá staletí bojovaly s Arvedany a vymohly si na nich uznání nezávislosti na svých územích v Lese padajících stínů a Jižním hvozdu. Když Arvedané padli, válčily dryády s Kharem a tuto válku přežily jen ty, sídlící v Lese padajících stínů. I dnes dryády stále bojují za svou nezávislost. Krom Lesa padajících stínů existuje ještě minimálně jedna větev dryád - sídli v Zemi klidu v dokonalém souladu se světlými elfy.

Zvláštnosti Editovat

Dryády jako rasa mají mnoho zváštních vlastností a schopností. Snad nepodivnější je, že všechny dryády jsou jen ženy, mužský potomek se dryádě nikdy nenarodí. Navíc dryáda nemůže počít dítě s žádným mužem jakékoliv rasy. Aby mohla otěhotnět, musí se proměnit ve zvíře a počít se samcem daného druhu. Přeměnování ve zvířata je další zvláštností. Dryáda se však může proměnit jen v jeden druh zvířete, který je jí určen při narození. Život každé dryády je pevně spojen s jedním konkrétním stromem, tzv. gagudu. Pokud zemře dyáda, zemře i její strom a naopak. Dokud je dryáda na území, pod nímž jsou kořeny gagudu (což je prakticky celý les, viz gagudu), je silná, jakmile však toto území opustí, začíná slábnout a může zemřít. Zcela přirozeně dryády ovládají taje druidismu a to mnohem lépe, než jakýkoliv druid. Na dryády také nepůsobí tvárnost.

Známé dryády Editovat

Numrakurundži, Nurundere, Numbakura, Bummere