FANDOM

Myšlenková bytost
Bruxa
Vyvolávací emoce: nenávist + strach
Výskyt: NSKBA, s.4
Asterion

Popis Editovat

Dříve byla pro své vlastnosti často nazývána upírkou, přestože se jedná o myšlenkovou bytost, kdežto upírka je vlastně ženské tělo obývané temným duchem. Také se hodně podobá rusalce a přestože této podobnosti nijak nezneužívá, mnoho lidí už na svůj omyl doplatilo. Bruxa je asi jeden a půl, až jeden a tři Čtvrtě metru vysoká a velmi štíhlá. Vypadá jako mladá dívka, ale její tvář i ruce jsou úplně bílé, zdají se téměř průsvitné. Na hlavě jí rostou dlouhé černé vlasy, které jsou v přímém kontrastu s alabastrově bílou pletí. Její obličej se zdá docela příjemný, jen velké černé oči mají podivný studený pohled. Milá tvář se však umí jako mávnutím kouzelného proutku změnit v odpudivou grimasu, nelidský škleb, jemuž dominují široce rozevřené rty odhalující přerostlé špičáky. Dlouhé nehty na rukou vypadají pěstěně, ve skutečnosti slouží jako smrtící zbraň. Podobnost s upíry spočívá v tom, že se bruxa jako jedna z mála nemrtvých bytostí neživí životní energií, ale saje krev humanoidů, které předtím zabila. Zatímco upír může nechat svou oběť žít, tato nestvůra zabíjí vždy.